måndag 31 januari 2011

Stockholm

En underbar helg är nu över.
Började fredagen med att jobba 10-15 åkte sedan hem för att hämta min packning och sedan bege mig till stationen för att invänta tåget till Stockholm. När jag väl kom fram väntade min syster på perrongen för att vi sedan skulle gå till vapiano och äta mat innan vi skulle på bio. Jag åt den godaste pasta jag ätit i mitt liv och lite chokladkaka på det, dock blev jag sjukt mätt oxå. Efter det gick vi iväg till bion där vi skulle se "Love and other drugs" och alla har pratat om hur bra den är men så speciellt bra tyckte jag inte att den var. Max 3 av 5 i betyg av mig.
Nästa morgon vaknade jag runt 10 för att då gå upp o äta lite frukost med dem andra. Det som stod på schemat idag var åka till IKEA. Där shoppade jag massa nya blockljus och dekorationsstenar men gud va tungt det blev :) Amir fick bära påsen hem och sen fick pappa hjälpa mig upp i lägenheten, haha.
Efter IKEA lagade Josse tacopaj med guacamole och tacochips till. Var otroligt gott men blev dock lika mätt denna kväll.

Då var det måndag igen. Denna måndag skulle ha varit ledig men så ska man aldrig tänka för 06:10 ringde mobilen och maria va sjuk så de var bara att kasta sig iväg. Det är enda gången de är jobbigt att man har 40 min till jobbet. Nu sitter jag och väntar på att niklas ska börja jobba så jag får gå och äta lunch, är vrålhungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar