torsdag 6 januari 2011

Chokladbrownie

Idag har jag varit ledig och de har varit otroligt skönt. Har jobbat rätt så mycket senaste tiden så nu när man har 2 dagar ledigt känns de underbart.

Som dem flesta redan hört så åkte jag av motorvägen igår. Det är läskigt att på bara några sekunder kan vad som helst hända. Jag kom lite ut på snön i väggrenen och då fick jag sladd på bilen och snurrade sedan och slog i bakdelen av bilen i mitt räcket för att sedan snurra tillbaka till andra sidan och in i en snödriva. Jag hade sån otrolig tur att ingen av bilarna bakom körde in i mig för då hade det inte slutat lika bra. Både jag o bilen klarade mig. Men det som chockade mig mest var att INGEN stannade och kollade fall de hade gått bra. Visst nån av dem ringde polisen så dem kom ut men ändå. Skulle jag se nån köra av skulle jag iaf kolla så allt var bra.

Nu på kvällen har jag diskat och sen gjorde jag chokladbrownie med hemgjord chokladsås :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar