fredag 21 januari 2011

Tvättdag

Denna underbara lediga fredag ska jag spendera i tvättstugan. Det är verkligen skit tråkigt o behöva lägga tid på det.
Jag tror det här är min oturs vecka. Började måndagen med sånt sjukt magknip när jag va på jobbet och sen gick bilen sönder så nu har jag en lånebil. Vill ha en ny bil nu!!! sen igår gick allt emot mig och idag har jag tappat bort mitt visa kort. Längtar tills den här veckan är över.
Kände även i onsdags att jag behövde komma bort lite så jag ringde till min syster och ska åka dit nästa helg. Ska bli så skönt o komma bort från Köping lite.
Idag ska även mamma komma förbi med lunch och vi ska kolla på utomlandsresor till sommaren :) Hoppas vi hittar nått spännande.
Men innan sommaren kommer ska jag åka en vecka till sälen med familjen och då har jag hittat den här skit snygga skidjacka jag vill köpa, ska bara spara lite pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar