tisdag 11 januari 2011

Tisdag

Underbar dag det varit idag :)
Började dagen med att vakna vid halv 11. Satte mig i soffan o åt frukost innan de var dags o klä på mig för att möta upp bror min och Caroline för en promenad. Det var så skönt väder ute så jag hade kunnat gått hela dagen. När vi kom tillbaka bytte jag om för att sedan träffa Caroline på stan för o ta en fika. Det blev på latte och där fick vi även sällskap av Sophia. Efter det gick jag hem igen för att åka o handla så magen kunde bli glad igen.
Just nu sitter jag o kollar på masterchef USA och dreglar över dem cupcakes dem gjorde nyss :) nån som känner sig sugen o baka det åt mig?

Igår skrev jag att jag sökte jobb. Nu har jag fått ett till extra jobb :D Det är som lärarvikarie på elundskolan. Lite extra pengar uppskattas alltid.
Det nya året verkar börja bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar