söndag 16 januari 2011

Nya krafter

Den här veckan har rullat på bra och varit en bra vecka :)
I torsdags hängde jag med bror till örebro för o fixa födelsedagepresent åt mamma och sen shoppa lite annat.
Fredag var det dags o jobba igen. Då hade jag med mig mina cupcakes så att någon kunde äta upp dem. Dem var väldigt omtyckta! Efter jobbet åkte jag hem till mam o pap för födelsedagsmiddag. En väldigt trevlig kväll även fast jag va nykter.
Igår va det dags att piffa upp vardagen lite. Först fixade Carro jättefina naglar på mig :) efter det blev de förkrök och sen utgång på BS. Tack Sophia och Carro för en TOPPEN kväll! Jag behövde verkligen komma ut.
Snart är det dags för en ny vecka med nya krafter. Börjar veckan med och jobba 7-16 och sen träna. kan inte bli en bättre start!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar