torsdag 3 februari 2011

Ledig dag = Städa

Har precis blivit klar med städningen av lägenheten. Såhär fin var det längesen den va :)
Alltid lika skönt när det är rent o fint. Ska strax iväg till tippen och vårdcentralen, efter det blir det att åka ut till mam o pap o byta lampa på min gamla bil.
Ny bilen går kanon bra! Jag saknar inte alls polon men jag har inte riktigt förstått än att de är min bil. Det kommer ut bilder idag eller imorgon.
När jag va hos Josse ihelgen va vi på IKEA och så köpte jag massa ljus och dekorationsstenar så idag har jag fixat iordning 2 ljusfat :) Jag hade velat ha olika storlekar på ljusen men det fanns inte. Fanns inte heller några fina färger så fick bli vitt så länge. Jag har även satt upp 2 tavlor jag fick i julklapp. Se bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar