söndag 6 februari 2011

Filmkväll

Helt underbar helg! Har bestått av jobb, god mat, melodifestivalen och film.
Efter jobbet igår åkte jag hem till mamma och pappa och åt potatisgratäng med örtfläskfile och fryst cheesecake med varma hallon. Det var sååååå gott! Jag hade turen att få med min matlåda hem till idag. När du ätit klart gick vi upp och kikade på melodifestivalen. Denna deltävlingen överraskade verkligen för nästan alla bidrag var bra och de va längsen de va så. Längtar tills man kan köpa skivan.

Denna söndag har varit lugn. Gick upp vid 10 och åkte ut till mamma o pappa igen för att fixa iordning polon inför försäljning. Var där ett tag sen åkte jag hem igen men innan jag åkte hem stannade jag till på rix video. Hittade 2 filmer som verkade bra, det blev "kärlek i new york och 7x lika barn leka bäst" men innan måste jag så klart kolla på solsidan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar