måndag 21 juni 2010

Ullared

Då var det måndag igen. Idag blir det att jobba 12-21, men jag jobbar bara 4 dagar till sen är det semester i 1 vecka :) ska blir riktigt skönt. Då ska Johan och jag åka ner till hans sommarstuga i Västervik.
Helgen spenderades med min syster. Hon kom vid 7tiden på fredagkvällen, hämtade upp henne vid tåget och åkte sedan hem och grillade, var jättegott!!. Men anledningen till att hon var här var för att vi skulle åka till ullared. Så kl halv 6 på lördagmorgonen ringde klockan för då var det dags att gå upp och sätta sig i bilen. Vi var rätt trötta kan man säga haha. Efter nästan 5 timmar var vi äntligen framme och de var dags för shopping. Vi hittade lite skit iaf och jag hittade ett par nya skor, supernöjd. Efter shopping och lite lunch var det dags att sätta sig i bilen igen och åka hem. Så jag har haft en toppen helg.

Det kanske bli lite tomt i bloggen under sommaren eftersom jag jobbar nästan varje dag men jag kommer skriva när jag hinner och sen återkommer jag i höst :) Ha en trevlig sommar!

1 kommentar:

  1. Men du måste ju slänga upp lite bilder på vad du hittade i Svenne-red =)
    Om det är värt att åka dit eller inte?

    SvaraRadera