torsdag 10 juni 2010

Födelsedagen


Som jag tidigare berättat fyllde jag år 6 juni :) Det var en toppen dag. Trevligt sällskap och god mat. Dagen började med att de var dags att fixa mig innan gästerna kom vid 3- tiden. När alla hade kommit var det dags att äta tårta, som jag själv hade gjort och den blev suuper god. När det började när sig kväll tände pappa grillen och grillade hamburgare och tjocka korvar. Det var såå god mat. Sen var det dags för alla gäster att åka hem, så då åkte jag och Johan ut till Sami och umgicks lite innan de var läggdags.
Presenterna som jag fick var pengar till en ny mobil som jag köpte igår, en nokia n97 mini, en elgrill, tomas sabo berlock och sist men inte minst min tatuering betald. Jag har hittat en jag vill göra så då fick jag ett presentkort att den var betald så de var bara att åka och gadda in den :) suuper lyckligt över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar