onsdag 23 juni 2010

Lägger ner

Som den flesta redan vet nu så har johan och jag gjort slut, vilket är det värsta som kunde hända. På grund av det kommer jag lägga ner bloggandet för jag känner ingen glädje till att skriva. Jag har hämtat i chock och förstår inte riktigt vad som hänt, så tills det att jag blir bättre blir det tomt här och jag hoppas ni förstår det. Jag kanske kommer fortsätta sen men jag säger till i såna fall. Man tror att fall man varit tillsammans länge kommer det alltid vara så och på bara 1 sekund kan det försvinna, de är skrämmande. Jag kommer ihåg när han blev intresserad av mig och jag var inte alls intresserad av honom utan tyckte mest han var en idiot som körde bil som en galning. Men med sin underbara charm ändrades det rätt så snabbt och blev nästan 4 underbara år tillsammans. Nu kommer det komma bilder från våran tid tillsammans.
Jag älskar honom nu och kommer alltid göra det!!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar