torsdag 15 september 2011

Afrodans



Nu har jag äntligen tagit tag i träningen igen. Började med ett afrodans pass med Tessan, vilket var sjukt roligt. Det var lagom jobbigt för att vara första ordentliga träningen sedan maj. Så i fortsättningen blir det 3 träningspass i veckan samt någon promenad ibland. Ska även börja äta bättre och inte alls lika mycket skräpmat så man kan se lite skillnad till julen iaf innan de är dags i äta upp sig i en vecka av all julmat haha. Men än har jag svårt att sluta med sötsaker helt får ta det sakta men säkert.



I tisdags var det dags att göra min andra tatuering, alltid lika spännande att se resultatet. Jag skulle egentligen gjort det förra veckan men han var sjuk som skulle göra det så fick boka om här i köping istället. Jag är verkligen suupernöjd med resultatet!


Ihelgen är det fullt upp. Lördag blir det att klippa mig och på kvällen blir det bio med Tessan. Söndagen ska spenderas i Vallentuna hos min kusin som fyller 17 år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar