söndag 25 september 2011

30-års fest

Den här helgen har varit en av dem bästa på länge. Helgerna är uppbokade en tid framöver vilket bara är roligt.
På fredagenkvällen började med att jag och Tessan åkte till Örebro för att äta middag på Jensens bofhus. Det var såå gott men man blir alltid så mätt för man äter mer än man orkar. Efter det gick vi till o'learys en stund för att hälsa på Sofia som var där med några vänner. Sist åkte vi till strike där mitt gamla jobb hade firmafest. Verkligen jätteroligt att träffa alla igen!!
Gårdagen var en grym dag. Började med att åka till marieberg med Tessan och Andreas för att hitta en outfit för kvällen. Som tur var hittade jag en ny klänning. När vi kom tillbaka till stan var jag och Tessan på caffe latte innan de var dags för mig att fixa mig inför kvällens 30 års fest i stockholm. Kvällen/natten var verkligen suuperkul. Det var min älskade Setareh som fyllde 30. Är jätteglad att jag fick komma. Sov över hon min syster för att sedan åka hem idag.
Nästa helg blir det kryssning och de längtar jag sååååååååå till :D hoppas på fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar