tisdag 26 juli 2011

Helgen

Man är alltid lika glad när fredagen kommer men man hinner bara blinka innan det är måndag igen. Som tur var hann jag med några saker ihelgen iaf. Började helgen med att åka hem till min bror för att käka pizza och kolla på film. Vi såg The tourist, tyckte det var en riktigt bra film. Efter det åkte jag hem och kollade på några avsnitt av OTH innan sängen ropade på mig.
Vaknade upp på lördagen lagom seg och trött, åkte iväg till systemet för att handla det jag behövde dricka på kvällen sen var det hem och duscha för att sedan ta tåget till Örebro.
När jag kom till Örebro åkte jag hem till Niklas för o förfesta innan vi skulle ut på krogen, de slutade med att vi hamnde på harrys. Väldigt trevlig kväll!
Söndag var jobbig dag. Hadee sån huvudvärk och var trött i hela kroppen men jag hade lovat mamma att jag skulle äta hos dem så de var bara o åka dit. Efter det åkte jag hem la mig i soffan och kollade på ett avsnitt av OTH innan jag tyckte de var dags att krama kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar